Thursday, September 25, 2008

Selamat Hari Raya

Esok aku balik ipoh..cuti raya.seminggu cuti nye..emmm..moga2 selamat perjalanan aku esok..insyallah..emm..ntah menagapa,raya tahun ni aku rasa bagaikan tiada apa untuk di excited kan..entah.aku pun xtau kenapa.mungkin bila dah balik ipoh nanti baru terasa bahang hari raya itu kot..emm..raya tahun ni aku xpasti samada aku akan balik ke kuantan.yela..cuti pun semnggu je.dah la raya hari rabu..kene balik uthm hari ahad.sebab isnin tu dah start kelas..ntah..kalau x balik kuantan mesti macam xbest..bukan aku nak kata kampung aku kat bidor tu x best..best jugak..tapi kalau x balik kuantan tu rasa macam x betul2 raya..yela..kampung kat kuantan tu ramai sedara mara..sepupu2 aku semua laki..seua dah besar dan boleh masuk kepala..kalau kat bidor,sepupu2 aku semua nya kecik2 lagi..so,mcm xde geng la..tapi,kesian gak aku kat maktuk kat bidor tu..tiap2 raya,die sorg2 je..hmm..dah la hari biasa pun dia duk sorg2..xkan raya pun duk sorg2..yela..anak2 die ramai pompuan..semua kene ikut suami..termasuk lah mama..kesian jugak aku kat ma..hmm..mcm 2 la nasib org tua..anak2 berbelah bahagi..bagi aku,aku ikut jela parents aku nak g mane..diorg lebih tau mana yang lebih baik.aku sebagai anak,aku ikut je..bersyukur lah dapat sambut raya dari xdapat sambut langsung..kat luar sana brape ramai yang xdapat sambut raya dengan keluarga..yang kehilangan ahli keluarga,insan tersayang apatah lagi..bersyukur lah..emm..raya tahun ni jugak adalah raya terakhir aku beraya sebagai seorg student..(insyallah)..lepas ni mungkin aku beraya sebagai seorang yang bekerja..alamak..kene bagi duit raya la camni..heheh..hmm..biar waktu menentukan..insyaalah rezeki tu ade dimana2..em..ok..nanti pas cuti,aku akan update blog ni ngn gamba2 raye..(kalau ade la..hehe) emm.k..Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..

2 comments:

otai_monster said...

hallo encik jimi....nama saya syarafi....leh berkenalan...hahahahaha....gua byk kena blajar wat blog nih....nnti lu tlg ajar gua yerkk..raya mgkn tk dpt jmpa kot...gua raya kat laut...apa2 pun gud luck to u n have a nice day...raya ingat kat gua di rantauan ini...heheheh....

otai_monster said...

wehsss....kata nk update blog...aku tgk ko pechkan botol air tuh knape...
apa la ko emi...nnti raya haji kiter perang kentut laa..pastu wat bbq...lama dah ngidam nih...hehehhe...