Friday, May 8, 2009

Salam Perpisahan

Setiap yang bertemu pasti akan berpisah...kini tibalah giliran untuk kita berpisah..
Terima kasih kepada semua yang hadir dalam kehidupan aku di bumi bertuah Parit Raja ini...
terutamanya kepada rakan-rakan serumah aku yang se-awal tahun satu lagi telah menemani dan mewarnai hidup aku di sini...(Omar,Chem,Jlo,Otai,Kecik,Koyok,Cidut) aku pasti akan merindui saat tawa kita bersama...perit jerih kita dalam mengharungi hidup di kota ini..segala memori telah terpahat yang sudah pasti tidak akan aku lupakan...maafkan segala kesalahan aku..halalkan makan minum aku...halalkan apa yang aku terambik, terminum, terguna, terpakai.. mintak maaf banyak-banyak..nanti masing-masing kalau dah kawin, jangan lupa jemput aku.


Tidak lupa juga kepada kawan-kawan aku yang lain..


budak-budak rumah Amin (amin,ijan,ajak,malek,biskot,petah,abe)...terima kasih sebab selalu bagi tumpang tengok tv..tumpang basuh baju...sorry banyak2 asyik memekak kat rumah korang...


budak-budak rumah Eijat (eijat,paiz,amir,zakwan,jamil,frank)....terima kasih banyak2 sebab bagi aku tumpang tido kalo kelas cancel..tumpang tgk awek webcam(eijat)..hahaha!sory banyak2 la eh kalo sore aku dalam umah korang terkuat lak.hehe...Pada eijat,ko jangan sedey dow..aku tau ko dah buat pilihan dalam hidup ko dan itulah yang terbaik untuk ko.bukan untuk orang lain.Mungkin itu jalan hidup ko yang sebenarnya..Dia dah takdirkan..so teruskan...ko jangan rase yang ko tertinggal...kuatkan semangat ko..ok?sory kalo aku ade terkasar bahasa dengan ko..hutang jaket ko nanti aku bayar.dont worry k..ko bestfriend aku kat sini..lambat lak kite nak rapat eh..ko la kerek sangat..haha!



budak-budak rumah koboi (koboi,awang,hariz,tyzar,biyek) , korang memang best..aku datang umah korang aku buat keje eh..aku x memekak pun..nanti tengok bola same2 lagi..hahaha!



kepada budak-budak rumah syed (syed,alhafiz,iruing,hafiz..sape lg?)..thanx sebab bagi aku bagi aku ngn koyok tumpang study time xde karen aritu...da la esok nak exam, takde karen lak..thanx..btw,rumah korang dah macam zoo dah aku tgk.. :)



budak-budak rumah bob (bob,ude,apih)....terima kasih sebab bagi tumpang aku tengok tv mase duduk kat kg pt. haji rais dulu...karoke la..ape la..tapi dah lame dah x g sane..jalan x turap dow..rosak kete aku.. :)



kepada geng2 Pemadam..nizar,rafi,tyzar,nana,cik wan,tot,zareda,raihana,suhaila,ainur,laily,aina,apan,jambu,syed,nawar,hazim,amer...thanx sebab banyak tolong aku..memang best bekerja dengan korang..bile lagi aku nak dapat team best macam ni...sedihnye...harap korang x lupekan aku nanti..



kepada geng2 organiser dinner..tyzar,amalina,nik,nana,zareda,tot,cik wan, kahon,tiang raihana, rafi, koboi, otai, jlo, biyek,suhaila,ude,..(ade lagi x?)...seronok dapat bekerja dengan korang..walaupun bertungkus lumus nak menjayakan dinner tu...tapi ,lastly pengorbanan kite tu berbaloi..sebab kite puas dengan keje kite..



kepada budak-budak batch civil 05-09 yang lain...terutama budak2 kelas aku..(izzati, maisara, shikin, monika, christine, abg joe, apam, akmal, ramai sangat la nak tulis...adoyai) terima kasih sebab banyak tolong aku dekat sini..terutamanya dalam bidang akademik..sesungguhnya pengalaman belajar dengan korang tak akan aku lupa kan..nanti masing-masing dah jadi engineer, jangan makan rasuah...tak baik..tak berkat duit rasuah tu..aha!



kepada yang tak rapat sangat dengan aku...aku nak mintak maaf sebab x sempat nak mengenali diri korang..mase 4 tahun ni terlalu singkat untuk aku merapati semua..tapi yang pasti,semua budak batch aku,aku kenal..cuma mungkin tak rapat je...yela...kite pun bukan duk satu hostel...kelas pun kadang-kadang tak same..anyway sory papehal ok.



kepada budak-budak course lain, meor, ahchong, dillah, budak-budak rumah nizar,budak-budak rumah Rachu...dan ramai lagi..jangan lupa aku...kite tak sama kaler, tapi kite same kepala...haha. ayat pe ntah..



lastly, kepada Cik Suhaila Ahmad..emm..terlalu peribadi untuk aku luahkan perasaan aku disini...Apa2 hal pun,aku ingin mohon ampun dan maaf dari kamu atas setiap kesalahan diri aku.Terima kasih kerana menjadi penyeri hidup aku di sini.Doakan hubungan kita.Insyaallah.



JANGAN LUPA GEMBO

5 comments:

Anonymous said...

sedih siot..
nak cau sound dlu dow...
jgn men bla je..
mmg aku cabut tayar AEE tu nnt

zzxxcc said...

heh..
takde masa nak sedeh beb..
skarang masa mengejar impian sendiri..
gudluck untuk LI okes..
:)

otai_monster said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ummiiqbal said...

ahahahah... sabo la kwn2 sume...

rye membebel... said...

name ak naek 2x.. hehe.. same2 gembo.. best gk team ngn ko... last2 day dlu kecik slalu jer wat cite sedih sbb nnt jauh ngn ko.. brsaba la yer... tc...